zaterdag 27 december 2008

27 december 6de dag

vanmorgen wilde mama en ik vroeger opstaan en gaan hardlopen maar daar is niks van gekomen zo het werd weer laat opstaan en lekker ontbijten toen maar naar de markt wezen wandelen in de buurt van costa adeje maar dat is een kleinere markt dan die van los christianos op zondag. onderweg nog bij de hiperdino wat dingentjes gekocht en toen rustig aan richting hotel gelopen. bij het hotel aangekomen zijn we eerst even naar de kamer gegaan en een kop koffie gedronken. we wilde naar het strand maar we waren erg winderig vandaag zo we hebben toen maar besloten toen we uit eindelijk op het strand stonden terug naar het hotel te gaan en daar even nog op een ligstoel te gaan liggen tot een uur 4 daarna weer richting de kamer en hebben mama en ik wat games gespeeld op onze nds tot etenstijd toen weer lekker wezen eten heerlijk een bord met veel salade daarna zoals elke avond ons avond wandeling. terug in het hotel hebben we matthew.....oohhh nee rick en albert even gebeld althans papa heeft even gebeld. mama en ik zijn naar de show gegaan en het zou cabaret cinema mix zijn maar omdat een van de entertainers ziek was hebben ze het maar veranderd in een cabaret quiz en mama en ik hadden weer gewonnen ik stond met twee ballonnen op het podium en mama met een. mama heeft een fles wijn gewonnen en ik een fles wijn en een cocktail :-) maar goed nu nog even internetten en mama zit in de lounge achter de nds en papa ligt op een oor te snurken, snurk snurk snurk. nou dat was het dan weer voor vandaag tot laters

Geen opmerkingen:

Een reactie posten